Vi hittade solen☀️

Mysiga dagar har vi...!

I onsdags hängde Alfons med sin bästis (Christian😉) och vi andra hade Mona och Daniel här på middag. Så mysigt att ses 💕

Jag och mina tjejer innan middagen:

I går begav vi oss till Varberg för att hälsa på Bockstensmannen!
Fästningen är så mysigt ställe, på hela området känns historiens vindslag (vi bodde på fästningens vandrarhem när Alfons var ytte-pytteliten. Det inlägget kan ni läsa här: url:http://hannabengtsson.blogg.se/2008/august/alfons-tre-veckor.html )

Barnen älskade det, till och med Ella! På sitt halvgalna sätt😂
När vi kom ut sken solen och vi möttes av ett folkhav och en ostindiefarare på ingång😜 härlig stämning och härlig dag.

Fika i bokskogen på vägen ner:

Borggården:

Idag har vi fikat hos mamma och pappa på deras nya altan! Dom har fått det så fint och lägenheten känns mycket större.

Tidigare idag var jag och Tilde och shoppade kläder inför Tildes skolstart. Riktigt mysig dag med min stora lilla tjej💗

Och nu grillar Jonny dagens middag.
Bra fredag!

Kram

Sista veckan

Hej på er!

Har ni en bra semester? Vi har det, vi har verkligen s e m e s t e r. Läser böcker, har fika-besök och middagsbesök och gör små dagsprojekt. Känner oss inte så sugna på varesig Åkulla eller åka på något annat när vädret är som det är, utan gör det bästa av det här hemma istället.
Vi här faktiskt både spelat spel och pusslat😜

I förrgår var Jenny och Mangan här på svampmiddag och igår var min bror Peter med familj här och fikade och firade Alfons. Även jag och Jonny blev firande i efterskott, så lyxigt så😘
Idag ska vi ha en  röjardag och stor -städa! Och i morgon kommer Mona och Daniel hit💗

Jag och Jenny

Ella somnade under bordet😜

Kram på er!

2 år idag💗

Hej på er!

Sitter och myser medan bröllopsdags-middag puttrar på spisen💗 räksoppa bland annat, gott!

Min man❤️

Idag är det två år sedan vi gifte oss. Minns hela den tiden med sådan glädje och lycka! Det var en av dom häftigaste dagarna i mitt liv.
Vigseln, fotograferingen, middagen på kvällen... Flygresan tiiidigt på morgonen och alla sms som plingade när vi satte igång telefonerna på Island och bröllopsannonsen i tidningen var läst av nära och kära... Bad i lagunerna och en utekväll (natt) där vi trillade in på hotellrummet halv sex på morgonen ... två timmar senare satt vi på en båt(!!!) ut till en ö där vi skulle rida islandshästar 😂 skrattar bara jag tänker på det!

Älskar dig Jonny❤️

Har semesterlunk på bloggen, som ni säkert märker.
Sen sist har vi firat Alfons, varit på akuten igen med Ella som fick feber, haft finbesök i Åkulla av Ida och Martin, middag hos Tobias och Sofie, besök av Mia och ätit på restaurang. Typ så😜

Kalas:

Små kusiner, nästan lika gamla💕

Ella

Nya lister i Åkulla:

(istället för....

Eldning pågår

Maria på besök i Åkulla;

Promenad:

Hoppas ni har en bra semester!